آراد برندینگ
خانه / تابلو سفال برجسته / تابلو نقش برجسته سفال با قیمت ارزان

تابلو نقش برجسته سفال با قیمت ارزان

تابلو نقش برجسته سفال با استفاده از یکی از هنرهای اصیل و مشهور ایرانی تولید می شود. در حال حاضر مراکز معتبری وجود دارند؛ که از طریق آنها می توان تابلوهای نقش برجسته را با قیمت ارزان تهیه کرد.
امروزه به دکوراسیون داخلی ساختمان ها توجه بسیاری می شود. زیباسازی محل کار و زندگی می تواند تاثیری فوق العاده ای بر روحیه انسان و سبک زندگی او داشته باشد. مردم برای تزئین منزل و ساختمان ها دیگر به روش های زیادی متوسل شده و گاهی هزینه زیادی برای این کار می پردازند. آثار هنری اصیل، بهترین و پر طرفدارترین گزینه ها برای تزئین منزل یا محل سکونت می باشند. تابلوهای ساخته شده از سفال، نمونه بسیار خوبی از یک تابلوی هنری اصیل و سنتی است؛ که گاهی با طراحی مدرن و امروزی دیده می شود.

تابلو نقش برجسته سفال

تابلو نقش برجسته سفال

همان طور که گفتیم؛ یکی از بهترین وسایل برای تزئین اماکن مختلف تابلو نقش برجسته سفال می باشد. این تابلوها از جنبه های زیر دارای تنوع فوق العاده هستند:

  • سایز تابلو (بزرگ، کوچک، متوسط و …)
  • نوع گل به کار رفته
  • جنس رنگ تابلو
  • رنگ های به کار رفته
  • شکل ظاهری طرح
  • نوع و اصالت نقوش

لازم به ذکر است که در هنگام انتخاب تابلو سفال باید موارد زیر را در نظر گرفت:

  • نوع فضا (مسکونی، تجاری و …)
  • اندازه فضا
  • اندازه دیوار و جای خالی که باید با تابلو پر شود.
  • تناسب طرح تابلو با نوع دکوراسیون منزل یا محل کار
  • هماهنگ بودن رنگ های تابلو با رنگ سایر وسایل محیط

تابلو نقش برجسته سفال

قیمت تابلو نقش برجسته سفال

تابلو نقش برجسته سفال با قیمت های مختلف در بازار به فروش می رسد. مواردی در بخش قبل درباره تفاوت تابلوهای سفالی بیان شد؛ هر کدام به تنهایی می توانند؛ قیمت این محصول را تغییر دهند. اما علاوه بر اینها مسایل تجاری و اقتصادی نیز بر قیمت هر کالایی تاثیر گذاراند. پروسه رسیدن تابلوی ساخته شده به دست مشتری، شامل مراحلی است؛ که باعث می شود؛ کالای مورد نظر با چندین واسطه به فروش برسد. این مسئله قیمت نهایی جنس را بالا خواهد برد.

تابلو نقش برجسته سفال

فروش تابلو سفال با قیمت ارزان

گاهی شاهد هستیم که قیمت تابلو سفالی در شهرهای مختلف ایران متفاوت است. این مسئله به دلیل متحمل شدن هزینه حمل و نقل برای فروشنده ایجاد شده است. بهترین راهکار برای خرید تابلو نقش برجسته سفال با قیمت ارزان مراجعه به سایت فروش این آثار هنری بدیع است. استفاده از این سایت ها برای خرید تابلو سفالی به معنای ارتباط مستقیم با تولید کننده کالا است. در نتیجه قیمت تابلو در این حالت ارزان تر از بازار خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نیلوفر اصفهانی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123613402
شماره پشتیبانی: 09123613402
پاسخگویی تلگرام: 09123613402
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
N.khiyal@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید تابلو سفال طرح برجسته با حداقل قیمت از تولیدی

خرید تابلو سفال طرح برجسته سنتی و مدرن می تواند یکی از اهداف علاقه مندان به صنایع دستی  باشد. با ما همراه باشید تا به شما در خرید تابلو نقش برجسته سفال بتو

آراد برندینگ