آراد برندینگ
خانه / تابلو سفال / تولید تابلو سفال صادراتی در ایران

تولید تابلو سفال صادراتی در ایران

تولید تابلو سفال صادراتی در ایران ، به طرز چشمگیری افزایش یافته، زیرا طرح های این تابلو ها به قدری زیبا هستند که عسایر کشور ها را نیز به خود جذب کرده اند.

تولید تابلو های سفالی به دلیل گسترش کاربرد آن در محیط های مختلف رو به افزایش می باشد. این تابلو های زینتی زیبایی خاصی به محیط اطراف خود می بخشند و طرفداران زیادی دارند.

سفالگری و ساخت تابلو های سفالی به عنوان یک هنر دستی که زیبایی آن ها قابل چشم پوشی نیست، در ایران و سایر کشورهای خارجی طرفداران زیادی دارند.

مدل های و انواع متنوعی از این تابلو های سفال امروزه تولید می شوند و با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتریان عرضه می شود.

 انواع تابلو سفال

چون موارد استفاده از این تابلو ها با یکدیگر متفاوت هستند، انواع مختلفی از آن ها تولید می شوند. چند نمونه از این مدل ها شامل

  • تابلو سفال نقش برجسته
  • تابلو سفال طرح دار
  • تابلو سفال رسی
  • تابلو سفال مینیاتوری
  • تابلو سفال سنتی
  • تابلو سفال مدرن

می باشند. تابلو های نقش برجسته از کنده کاری بر روی سفال و ایجاد طرح ها و شکل های هنرمندانه به وجود آمده و از پر فروش ترین انواع تابلو هاست. از این مدل برای طراحی و شیک کردن دکوراسیون داخلی منازل، اماکن فرهنگی، اداری و … استفاده می شود.

تابلئ سفال رسی که از مرغوبترین خاک سفال یعنی رس ساخته شده، به دلیل استحکام و مقاومتی که دارد مورد توجه همگان است. از این مدل ها در راهرو ها، سالن های همایش و پذیرایی استفاده می شود.

هرکدام از این مدل های نام برده شده زیبایی منحصر به فردی دارند و تاثیر زیادی بر محیط پیرامون می گذارند. برای افزایش این تاثیر بهتر است دکوراسیون اطراف تابلو با رنگ و طرح آن همخوانی داشته باشد.

تابلو سفال مرغوب دارای چه ویژگی هایی است؟

در ظاهر سفال علائم و نشانه هایی موجود است که می توان با توجه به آن ها به کیفیت سفال پی ببریم. در ادامه قصد داریم با بیان این نکات شما را برای انتخابی بهتر یاری دهیم.

  • رنگ سفال: رنگ سفال یکی از پر اهمیت ترین ویژگی های سفال است، اگر این رنگ غیر طبیعی یا تیره باشد آن سفال نامرغوب می باشد و از خرید آن صرفنظر کنید.
  • یکدستی طرح سفال: هنگام خرید حضوری با دقت به اطراف سفال نگاه کنید که فاقد لب پریدگی یا ترک خوردگی باشد. یک سفال مرغوب که با روش های درست خشک و تهیه شده باشد ترک نمی خورد.
  • لعاب کاری: به لعابی که روی سفال پخش کرده اند توجه کنید که در همه قسمت ها به طور مساوی زده شده باشد و در یک قسمت شره نکرده باشد.
  • قاب: برای خرید تابلو از جنس سفال حتما باید یک قاب با جنس خوب انتخاب کنید تا عمر سفال را افزایش دهید.
  • قیمت: اگر به دنبال سفالی با کیفیت بالا هستید باید مقدار بیشتری هزینه کنید. در تهیه سفال مرغوب از مواد اولیه و خاک بسیار خوبی استفاده شده که قیمت آن ها زیاد است.

صادرات تابلو سفال

زیبایی، کیفیت، طرح و نقش های بسیار جذاب باعث شده که این هنر ایرانی که کاملا دستی هم می باشد، مورد توجه افراد خارجی قرار بگیرد.

مراکز تولید این تابلو های با کیفیت، در اکثر شهر ها وجود دارد و علاوه بر تولیدات داخلی، برای صادرات نیز تولید می کنند.

صادرات تابلو های با کیفیت و قیمت مناسب امروزه بیش از پیش رونق یافته و تولیدکنندگان داخلی سعی بر تولیدات بهتر و متنوع تر دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نیلوفر اصفهانی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123613402
شماره پشتیبانی: 09123613402
پاسخگویی تلگرام: 09123613402
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
N.khiyal@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

تابلو تزئینی سفالی

پخش کننده تابلو تزئینی سفالی

تابلو نقره طرح گل  و تابلو تزئینی سفالی از نوع اثر هنری سنتی و مینیاتوری …

آراد برندینگ