آراد برندینگ
خانه / کاشی شکسته / صادرات کاشی شکسته طرح دار

صادرات کاشی شکسته طرح دار

صادرات کاشی شکسته طرح دار ، به علت نقوشی که بر روی کاشی حک شده  و زیبایی منحصر به فردی دارند امروزه در حال افزایش و پیشرفت است.

استفاده از کاشی های شکسته برای زیبایی بخشیدن به محیط های مختلف بین ایرانیان هنردوست بسیار رایج است. به علت زیبایی این کاشی هاس شکسته به خارج از کشور نیز صادر می شوند و طرفداران زیادی دارند.

استفاده از کاشی های کوچک و شکسته، در آثار هنری یکی از قدیمی ترین صنایع دستی ایرانیان است که در بناهای مختلفی مانند مکان های تاریخی استفاده می شدند.

اسم این هنر در واقع معرق کاشی می باشد. هنر کاشی شکسته نسبت به گذشته تفاوت های اندکی پیدا کرده است اما هنوز هم همان زیبایی و اصالت ایرانی را دارد.

صادرات کاشی شکسته

کاربرد های کاشی شکسته

زیبایی که این کاشی ها می بخشمد قابل نوجه است از این رو در ساخت بسیاری از وسایل و تزئین آن ها از کاشی شکسته استفاده  می کنند.

  • نمای داخلی و خارجی ساختمان ها
  • تزئین ظروف
  • تزئین آیینه ها
  • تزئین میز و صندلی
  • استفاده در مکان های عمومی

برخی موارد برای تزئینات در کنار کاشی از شیشه و آیینه هم استفاده می کنند که ترکیبی بسیار زیبا است و چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کنند.

طرح های مختلف کاشی شکسته

استفاده از مدل های کاشی شکسته بستگی به محبطی که از آن ها می خواهید استفاده کنید دارد. به همین علت طرح های متنوعی مانند

  • طرح مدرن
  • طرح سنتی
  • طرح اسلیمی
  • طرح فانتزی
  • طرح کلاسیک

از این کاشی ها تولید می شود. هر یک از طرح ها از ترکیب رنگ بسیار هنرمندانه و جذابی ساخته شده اند.

صادرات کاشی شکسته

قیمت کاشی شکسته  طرحدار در مراکز فروش

قیمت کاشی شکسته بستگی به فاکتور هایی چون ابعاد و سایز کاشی، ترکیب رنگ های بکار برده شده، کیفیت مواد اولیه، طرح روی کاشی و پیچیدگی آن دارد. هرچه مواد اولیه ای که استفاده می شود مرغوب تر باشد، طرح روی کاشی خاص تر و بیشتر باشذ و سایز آن بزرگتر باشد قیمت فروش آن ها نیز افزایش می یابد.

صادرات کاشی شکسته

مراکز تولید و صادرات کاشی شکسته

به علت تقاضای زیاد ایرانیان و حتی افرادی که در ایران نیستند، تولید و صادرات این محصولات رونق فراوانی بافته است و فرصتی را برای تولیدکنندگان داخلی فراهم کرده اند که هنر خود را به نمایش بگذارند و درامد کسب کنند.

مراکز تولید این کاشی ها در سطح شهر پراکنده هستند و هرکدام به روش حضوری و غیرحضوری محصولات خود را به فروش می رسانند و سعی دارند کاشی هایی متنوع و با کیفیت بالا تولید کنند.

برای صادرات نیز متناسب با نیاز کشور درخواست کننده مدل های مختلفی را برایشان ارسال می کنند و از این طریق کسب درامد می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نیلوفر اصفهانی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123613402
شماره پشتیبانی: 09123613402
پاسخگویی تلگرام: 09123613402
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
N.khiyal@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

سایت عرضه کاشی شکسته فانتزی

سایت عرضه کاشی شکسته فانتزی

کاشی شکسته فانتزی در طرح های متنوع و بسیار فراوانی کاربرد دارد. برای خرید کاشی …

آراد برندینگ