آراد برندینگ
خانه / تابلو سفال / قیمت تابلو سفالی نقش برجسته

قیمت تابلو سفالی نقش برجسته

تابلو طرح نقره اصفهان به عنوان یک هنر دستی بسیار جذاب بین ایرانیان و هنردوستان رواج یافته است. در ساخت این محصولات زینتی از دستگاه های مختلف استفاده نمی شود و تمام کار به صورت دستی می باشد. قیمت تابلو سفالی نقش برجسته به نسبت زیبایی و کاربردی که دارند بسیار مناسب است.

سفالگری از هنرهای دیرینه ی سرزمینمان ایران است که از مازندران منشا گرفته است. در گذشته برای خشک کردن آن ها از نور آفتاب استفاده می شده اما امروزه با پیشرفت علم آن ها را در کوره خشک می کنند.

جنس خاک استفاده شده باید مرغوب باشد تا تابلو از استحکام بیشتری برخوردار باشد و عمر مفید آن افزایش یابد.

قیمت تابلو سفالی

تابلو سفالی و موارد کاربرد آن

طرح های تابلو گل رز نقره با سبک های هنری متفاوتی قابل اجراست. به دلیل اینکه شکل دهی به گل سفال بسیار آسان است، خلق اثر هنری توسط هنرمند راحت بوده و می تواند هرآنچه که در ذهن دارد را پیاده کند.

به علت ذات زیبایی دوستی انسان ها، تمایل آن ها به خرید صنایع دستی و هنری زیاد بوده که یکی از این صنایع، سفالگری و ساخت محصولات سفالی است.

به دلیل تنوع در طرح و سایز این تابلو ها از آن ها برای تزئینات منازل، دکوراسیون داخلی ادارات و محل کار و همچنین پارک ها و میدان های شهر استفاده می شود.

این تابلو ها استحکام زیادی دارند و رنگ پذیر هستند و می توان آن هارا با دکور محیط اطرافش هماهنگ ساخت. مشخصه دیگر آن راحتی در جابجایی و نصب آسان آن است.

قیمت تابلو سفالی

انواع تابلو سفالی

تابلو های سفالی در طرح ها و مدل های متنوعی ساخته می شوند که هر کدام از آن ها برای محیط خاصی طراحی شده اند. در ادامه به شرح انواع آن و موارد کاربردشان می پردازیم.

  • تابلو سفالی نقش برجسته
  • تابلو سفال رسی
  • تابلو سفال مدرن
  • تابلو سفالی مینیاتوری
  • تابلو سفالی طرح دار
  • تابلو سفالی سنتی

از تابلو سفالی نقش برجسته می توان به عنوان پر طرفدار ترین نوع آن نام برد. از این تابلو برای دکوراسیون داخلی منازل استفاده می شود.

تابلو های رسی به دلیل ماده اولیه آن استحکام بیشتری داشته و می توان از آن ها در دکوراسیون خارجی نماها استفاده کرد.

تابلوهای مینیاتوری از طرح ها و نقوش پیچیده و در همی تشکیل شده که به صورت نقاشی بر روی تابلو ها استفاده می شود. تصاویر کهن ایرانی از جمله طرح های مینیاتوری است که در ایران رواج دارد.

قیمت تابلو سفالی

تابلو سفالی سنتی خود به انواعی تقسیم می شود که شامل نقوش هخامنشی، خاتون ایرانی و طرح های اسلیمی می باشد.

قیمت تابلو سفالی متناسب با طرح آن متفاوت است .هر چه سایز و کیفیت این تابلو ها بزرگ تر و بهتر باشد قیمت آن ها نیز افزایش می یابد.

قیمت تابلو سفالی نقش برجسته به دلیل طرفداران زیادی که دارد از بقیه ی تابلو ها بیشتر است. این صنایع دستی را می توان به راحتی از مراکز خرید تهیه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نیلوفر اصفهانی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123613402
شماره پشتیبانی: 09123613402
پاسخگویی تلگرام: 09123613402
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
N.khiyal@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

تابلو تزئینی سفالی

پخش کننده تابلو تزئینی سفالی

تابلو نقره طرح گل  و تابلو تزئینی سفالی از نوع اثر هنری سنتی و مینیاتوری …

آراد برندینگ