آراد برندینگ
خانه / تابلو سفال / قیمت عمده تابلو سفال طرح دار

قیمت عمده تابلو سفال طرح دار

یکی از انواع تابلو های سفالی زینتی، مدل طرح دار آن ها است که به دلیل زیبایی و جذابیت طرح های حک شده بر آن دوستداران زیادی دارد. قیمت عمده تابلو سفال طرح دار بسیار ارزان تر از خرید تکی آن است، برای خرید عمده می توانید به مراکز تولیدی که در سراسر شهر وجود دارند مراجعه کنید.

شهر های اصفهان و همدان در صنعت سفالگری بسیار کارآمد می باشند و توسط گل آثار هنری بسیار زیبایی را پدید می آورند. یکی از کاربرد های سفالگری در تولید تابلو های سفالی می باشد.

تابلو های سفالی در دو مدل ساده و طرح دار در بازار موجود هستند که طرح های روی آن ها بسیار متنوع و دارای رنگ بندی های جذاب می باشند و به راحتی توجه بیننده را جلب می کنند.

تابلو سفال طرح دار

پرفروشترین طرح های تابلو سفال

تابلو سفالی یک هنر دستی ایرانی می باشد و رشته سفالگری امروزه مورد توجه جوانان و دانشجویان هنر قرار گرفته است. یکی از علت های این گرایش این است که در ساخت تابلو سفال هنرمند قادر است مطابق سلیقه و هنر دست خود به آفرینش اثر هنری بپردازد.

از جمله طرح های پرطرفدار تابلو سفال می توان به

  • تابلو سفال طرح وان یکاد
  • تابلو سفال طرح رقص سماع
  • تابلو سفال طرح نقش برجسته
  • تابلو سفال طرح باغ و بوستان
  • تابلو سفال طرح کاشی
  • تابلو سفال طرح کوبیسم

اشاره کرد. بین جوانان طرح های مدرن و کلاسیک نیز طرفداران بسیاری دارد.

تابلو سفال طرح دار

خرید تابلو سفال مرغوب

تولیدکنندگان تابلو های سفال به دلیل تقاضای زیاد از جانب مردم سعی می کنند با تولید تابلو های متنوع پاسخگوی هر سلیقه ای باشند. هنگام خرید تابلو مورد نظر برای اینکه مطمعن شوید انتخاب درستی می کنید دانستن این نکات مفید است

  • هنگام خرید به رنگ سفال توجه کنید که بیش از حد تیره نباشد زیرا اگر تیره باشد مشخص است از مواد اولیه مروغوبی ساخته نشده، در تابلو های بی رنگ این نکته صادق است.
  • یک سفال با کیفیت به دلیل رعایت کردن نکاتی در هنگام خشک شدن نباید به راحتی ترک بخورد و بشکند. اگر تابلوی مورد نظر اندکی ترک خورده بود از خرید آن صرف نظر کنید.
  • در تابلو های لعاب دار، لعاب باید به مقدار یکسانی در تمامی نقاط پخش شده باشد و در یک قسمت شره نشده باشد.
  • یکدست بودن طرح روی تابلو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت مشاهده لب پریدگی در طرح مشخص می شود تابلو بی کیفیت است.
  • هنگام خرید هرگز سفال بدون قاب را انتخاب نکنید چون قاب در واقع محافظ و نگهدارنده سفال می باشد و اگر نباشد عمر سفال پایین می آید.
  • باید متناسب با محلی که می خواهید از آن تابلو استفاده کنید طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید.

تابلو سفال طرح دار

قیمت عمده تابلو سفال طرح دار

خرید این تابلو های به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذی است، برای خرید حضوری باید به مراکز تولیدی آن ها مراجعه کنید و پس از صرف زمان به مدل دلخواه خود برسید.

اگر می خواهید تعداد بالایی از این تابلو های زیبا را خرید کنید یعنی بصورت عمده، از تخفیف ویژه ای هم برخوردار می شود. در واقع با خرید عمده یک محصول علاوه بر اینکه رنگ بندی و طرح محصول کامل است هزینه ی کمتری نیز پرداخت می کنید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نیلوفر اصفهانی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123613402
شماره پشتیبانی: 09123613402
پاسخگویی تلگرام: 09123613402
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
N.khiyal@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

تابلو تزئینی سفالی

پخش کننده تابلو تزئینی سفالی

تابلو نقره طرح گل  و تابلو تزئینی سفالی از نوع اثر هنری سنتی و مینیاتوری …

آراد برندینگ