آراد برندینگ
خانه / تابلو سفال / مرکز تولید تابلو سفال برجسته

مرکز تولید تابلو سفال برجسته

تولید تابلو سرمه دوزی شده و تابلو سفال این هنر دستی بسیار زیبا و منحصر به فرد در ایران بسیار رایج شده است و طرفداران زیاد را به سمت خود جذب نموده اند.

به دلیل نقش پذیری آسان سفال طرح های گوناگونی از این تابلو ها ساخته می شوند و مورد توجه همگان قرار می گیرند به خصوص تابلوهای برجسته.

مرکز تولید تابلو کوچک سنگی و تابلو سفال برجسته در شهرهای ایران به تولید و ابداع مدل های مختلف تابلو ها مطابق سلیقه مردم می پردازند.

تابلو سفال و کاربرد آن

تابلو های تزیینی سفالی در بین هنردوستان ایرانی طرفداران زیادی را به

خود جذب کرده است. این تابلو ها در طرح ها و مدلی های متنوعی تولید می شوند‌.

این تابلو ها کاربرد زیادی در معماری و دکوراسیون داخلی دارند و بدلیل رنگ های زیبایی که دارند توجه هر بیننده ای را به خود جلب میکنند.

در بخش های مختلف یک ساختمان از این تابلو ها استفاده می شود مانند راهرو، لابی و داخل خانه.

تولید تابلو سفال

انواع تابلو های سفال

گل سفال قابلیت شکل پذیری بالایی دارد از این رو می توان به آن ها شکل های مختلفی داد و طرح های زیبایی را به آن ها بخشید.

که هرکدارم را متناسب با مکان مدنظر می توان استفاده کرد. بطور مثال از طرح مدرن در طراحی داخلی منازل و ادرات و لابی ساختمان ها و هتل ها استفاده  می شود.

یکی از زیباترین طرح ها برای دکوراسیون داخلی تابلو سفالی کتیبه است که دارای استحکام زیادی می باشد و روح زندگی در این هنر در جریان است.

تولید تابلو سفال

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو هایی که دارای نقوش برجسته می باشند بسیار پر طرفدار هستند و البته زیبایی چشمگیری را به محیط می بخشند و نگاه هر بیننده ای را به دنبال خود می کشانند.

ساخت این تابلو ها کاملا دستی می باشد و بدون قالب گیری و دستگاه های مختلف صورت می گیرد. طرح های پیچیده و حرفه ای که روی سفال زده می شود بسیار جذاب هستند.

تولید تابلو سفال

مراکز تولید تابلو سفال برجسته

این تابلو های زینتی که در محیط های مختلفی استفاده می شوند در مراکزی تولید و به فروش می رسند. این مراکز با در نظر گرفتن سلیقه اکثریت و تولید طرح های نو و بدیع سعی در جذب مخاطب دارند و این تابلو ها را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسانند.

از آن جا که طرح های گوناگونی از تابلو ها تولید می شوند که در بالا به انواع آن اشاره کردیم، سلیقه هر فرد و مکان مورد استفاده  فاکتور های مهمی هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نیلوفر اصفهانی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123613402
شماره پشتیبانی: 09123613402
پاسخگویی تلگرام: 09123613402
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
N.khiyal@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

تابلو تزئینی سفالی

پخش کننده تابلو تزئینی سفالی

تابلو نقره طرح گل  و تابلو تزئینی سفالی از نوع اثر هنری سنتی و مینیاتوری …

آراد برندینگ